Dette foredrag er for dig der driver en virksomhed og overvejer mulighederne ved anvendelse af de online sociale medier.

Facebook, LinkedIn, Twitter og YouTube er blot nogle ganske få, af de mange online netværk der findes. En af udfordringerne ligger i at identificere, hvilke netværk det kan betale sig for din virksomhed at indtage.

Din virksomhed kan udnytte den mulighed der er ved enten at annoncere eller engagere sig via sociale medier.

  • hvor meget skal man engagere sig?
  • annoncere eller engagere?
  • hvordan vælger du netværkskanaler?
  • hvad kan du få ud af det?
  • ROI – kan det betale sig?
  • hvordan måler du effekten?
  • hvordan kommer du i gang?

Webshopbogen
Ny bog webshopbogen.dk om det at etablere og drive en webshop så den giver overskud.

Køb bogen eller download den gratis light-version af Webshopbogen
Hvem snakker?
Follow klaushall on Twitter
Klaus Hall
Jeg har en baggrund bl.a. som selvstændig it konsulent og fotograf, og er desuden uddannet Voksenunderviser ved Danmarks Erhvervspædagogiske Læreruddannelse, Certificeret Microsoft Office Master Specialist mv.

Jeg arbejder som It-ansvarlig og Vækstkonsulent ved Væksthus Midtjylland, og vejleder i udvikling af virksomheder, med speciel fokus på webshops, online markedsføring samt indkøb og anvendelse af it i virksomheden.

Desuden giver jeg løbende foredrag og indlæg om forskellige emner vedr. drift af virksomhed såvel online som offline.

Læs mere om søgemaskineoptimering og online markedsføring på min blog www.klaushall.com

Læs mere om min baggrund Om Klaus Hall
It i virksomheden
Gratis bog om IT i virksomheden

Bogen er skrevet i 2007 i samarbejde med Mogens Thomsen, Væksthus Midtjylland, og handler om hvordan du bedre kan udnytte it i din virksomhed.

Da bogen har et par år på bagen, er der naturligvis afsnit, som ikke er helt up-to-date. Grundlæggende handler bogen om, hvordan du bedst kan udnytte det it du allerede har indkøbt, og det gælder stadig IT i virksomheden.